Skapa överblick över leverantörer och potentiella leverantörer. Kategorisera, följ upp och gör tillgänglig i alla moduler.
Skapa webbformulär för till exempel informell informationsinsamling, godkännande av social hänsyn eller uppföljning av avtalsleverantörer.
Avancerade men lättanvända upphandlingsfunktioner. Möjlighet för medarbetare i organisationen att enkelt upphandla själva.
Administrera leverantörsavtalen under avtalsperioden och publicera till medarbetarna så att de kan söka, läsa och beställa från rätt avtal.
Skapa kontroll över projekt och kostnadsställen och ge cheferna överblick över pågående inköpsaktiviteter.
Hantera beställningar, attester och godsmottagning. Lättanvänd beställningsfunktion för fritextbeställningar av t.ex. tjänster.
En mycket lättanvänt intern beställningswebbshop där medarbetarna beställer upphandlade artiklar utan behov av utbildning.
Lättanvänd fakturamodul för automatiskt matchning av fakturor mot beställningar som gjorts i Kommers.
Ersätt lappar och mejl med ett webbformulär där medarbetarna i organisationen lämnar behov och uppdrag som sedan kan delegeras.
Låt medarbetarna registrera reklamationer av varor eller tjänster som inte uppfyllt kraven eller avtalet. Inköparna kan sedan hantera.
Hantera sanktioner mot leverantörer som gjort allvarliga avtalsbrott eller som brutit mot regler som måste efterlevas.
Gör kreditupplysningen och bevaka företag med direktintegration mot Bisnode, Creditsafe och UC. Tillgänglig i flera moduler.
Skippa utskrifter och skanning! Signera dokument elektroniskt direkt i Kommers och låt leverantörer signera elektroniskt på leverantörsportalen.
SingleSignOn höjer säkerheten, förbättrar användarupplevelsen och förenklar administrationen av användarkontona.
Hämta en varukorg med artiklar från leverantörens externa webbshop och genomför beställningen i Kommers. Lämplig för snabbrörliga artiklar.
Kommers Auktion är en option för att avsluta upphandlingar. Funktionen är helt integrerad i Kommers.
Kommers Artificial Intelligence granskar och hjälper dig formulera kravtexter.
Läs om våra standardkurser för nya användare, avancerade användare och administratörer. Kundanpassade kurser erbjuds också.
Primona erbjuder utökad support vid speciella behov eller om hjälp behövs vid upphandling eller e-auktioner
Primona erbjuder tekniska tjänster och managementkonsulttjänster vid införandet av Kommers, i egen regi eller via samarbetspartners.