I kontroll med upphandling och inköp på 2 veckor!
Kommers underlättar centraliserat ansvarar för upphandling, avtal och inköp men skapar samtidigt lika mycket möjlighet för decentraliserad hantering i virtuella organisationer. Nyckeln till framgång är att göra det lätt att köpa rätt, från rätt kontrakt, att skapa transparens och underlätta till korrekta inköpsbeteenden.
Kommers underlättar beställning av indirekt material och tjänster ute i organisationen. Mycket fokus har lagts på att göra systemet flexibelt och enkelt att förstå, så att de flesta ärenden kan genomföras helt utan utbildning.
Kommers eNterprise hjälper LKAB att hålla kontroll på sina leverantörer, avtal, upphandlingar, reklamationer och sanktioner.
Svevia använder Kommers eNterprise för att hantera upphandling, avtal och beställningar för sina projekt med anläggningar, vägbyggen och vägunderhåll.
OKQ8 är ett av Sveriges största drivmedelsbolag. Kommers eNterprise används centralt för avtalshantering och upphandling.
Riksbyggen är en av Sveriges största fastighetsförvaltare, med bostadsrättsföreningar och fastighetsägare som kunder. Kommers eNtry införs under 2015.