Har du problem att logga in?
Behöver du annan hjälp?
Primona utvecklar lösningar inom inköp och elektronisk handel sedan 1998. Med Kommers erbjuds en nyckelfärdig lösning för upphandling, inköp, avtalshantering och e-handel. Bland kunderna som Primona har hjälpt genom åren återfinns genomgående namnkunniga organisationer. Kommers hjälper både privata och offentliga organisationer att effektivisera och få kontroll på sina upphandlingar, leverantörsavtal och beställningar – från behov till faktura.
Ledstjärnan vid utveckling är att kontinuerligt ta fram lösningar som är intuitiva och så lättanvända som möjligt. Detta är en självklarhet då den vanligaste orsaken till misslyckat införande av IT-system är just missnöjda användare. Med Kommers ska det vara lätt att handla rätt. För att ni som kund ska få ut maximal nytta erbjuder Primona kompletterande konsulttjänster för integration, systemutveckling och projektledning - direkt eller via samarbetspartners.
Behöver du annan hjälp?
Kommers är ett system för inköp, upphandling och avtalshantering - från behov till faktura. Den levereras som en webbtjänst eller som en egen miljö. Leverantörer har ett eget system, en leverantörsportal kallad Kommers Annons.
Nyckelfärdiga webbtjänster finns som passar privata företag och offentlig sektor eller så väljer ni en helt egen miljö med Kommers eNterprise. Kommers är utvecklat för hög flexibilitet med möjlighet att välja moduler efter behov.